Credibilitate și notorietate

Sîntem bombardați de multă vreme cu o avalanșă de informații care mai de care mai spectaculoase, care mai de care mai pline de zorzoane, de danteluțe și de informații care au menirea să ne zăpăcească. Sînt foarte multe fraude financiare care au la bază tocmai acest bombardament de fake-news, de știri false, de informații incorecte sau neadevărate. Avem șansa că în România sînt cîteva platforme, publicații online, și nu numai, și pe print, dar din ce în ce mai puțin pe print, însă publicații online cu reverberație mare și în social media care și-au dovedit de-a lungul timpului credibilitatea și notorietatea în corectitudinea relatării și în acuitatea informațiilor. Și eu aș recomanda celor care sînt interesați de viața economică, de mersul banilor în economie, de finanțele personale, să urmărească informațiile și analizele de pe profit.ro, de pe ziarulfinanciar, zf.ro, de pe financialintelligence.ro, economedia.ro, economica.net. Sînt site-uri unde încă lucrează jurnaliști care respectă la modul sincer această profesiune și deservirea publicului cu informații cu adevăr”. Daniel Apostol este director editorial la ”Economistul” și editorialist la jurnalul.ro și la profit.ro.